<3

Det är egentligen knäppt vad tiden kan förändra mycket.. Visst visste att jag skulle tappa kontakten med vissa vänner när jag började på Knut Hahn(eftersom jag nästan är den ända av det gamla gänget som går där)
Men jag trodde aldrig att det skulle bli med dej Julia. Vi höll ihop hela snäck tiden. Gick knappt att hålla oss isär. Skulle man göra något ihop kollade vi alltid på varandra först. På nästan varje lektion satt vi ihop. Vi var på helgerna och under en viss period åkte vi inte till Mc donalds nästan varje fredag. Haha!
Vi är så himla olika till utsidan med på insidan är vi så himla lika.
Jag saknar verkligen alla roliga studer vi haft tillsammans och jag hoppas detta kan ändras för du är inte en vän man bara låter glida genom händerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0