Åh vad ledsen jag blir..

Ja som ni kanske ser på rubriken så är jag ledsen. Inget allvarligt eller så nej nej ;) utan jag blir ledsen för att det är så himla fint väder men jag vågar inte gå ut.. Åh jag hatar denna j*vla fobi jag har. När jag kom hem från skolan idag satt min katt utanför huset med en orm i munnen!! Fyfan det finns inget jag hatar mer än ormar..
Och jag vet att de flesta är rädda för ormar. Men jag är verkligen hysterisk när det kommer till ormar. Allt började med att jag såg filmen snakes on a plane. Ja ni hör ju kanske på namnet vad det handlar om? Efter det kunde jag börja gråta när jag såg ormar på bilder eller filmer. En gång i skolan slog jag upp en lärorbok och hamnade på en sida där de visade en orm. Jag fick panik & var tvungen att gå ut ur klassrummet. Men efter det började jag skärpa mig lite mera. Nu klarar jag iallafall av att se bilder & filmer med ormar i men rysningarna jag får är inte att leka med.
Haha nu kom min bror hem också och sa att att jag var störd som satt inne i detta vädret..
Jaja jag får väl ringa någon & se ifall de vill gå en runda :) eller?
hade lagt upp en bild på en orm för att texten handlar om det men då kommer jag inte ens besöka min egna blogg idag så jag lägger upp en sommarbild istället! :)

Skolavslutingen i 8:an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0