Amanda <3 björkpollen

Hej gullisar!
De senaste dagarna har min uppdatering varit förj*vlig! Idag blir det mycket bättre för jag har ingen fotbollsträning. Det kommer även en Hissa & Dissa lista idag som jag har klurat lite på idag :)
Idag skrev vi nationella i Engelska A. Det var ett riktigt dåligt ämne vi skulle skriva om. Visst var det lätt men det var sjukt tråkigt därför blev det inte bra känns det som.. Vi skulle skriva ett brev till någon om att vi ville hyra deras lägenhet i Edinburgh typ. stört.. Aja G är det iallafall sen ifall det är bättre återstå & se. Efter nationella gick jag hem.. Jag orkar verkligen inte med denna j*vla björken pollen skiten.. Så när jag cyklade hem var det sjukt många björkar påvägen. Så när jag var hemma var mina ögon knallröda & näsan bara rann så jag gick & la mig & sov i typ 2 & en halv timmar. Så nu har irrationen lagt sig lite iallafall :) Men är nog bäst ifall jag håller mig inomhus idag tror jag.. Det var bara för det var så himla varmt igår som det blev såhär idag.. Aja sånt man får tag antar jag :)
Idag står plugg på schemat har redan läst massa sidor i min dumma bok. "fröken smillas känsla för snö" dock har jag massa sidor kvar. Så läsa läsa läsa hela dagen. Har även tagit hem matteboken eftersom det var ett av ämnerna jag missade idag så ska jobba lite med sannolikhet tur nog är det vääldigt enkelt :)
Men me nu ska jag ner & koka lite nudlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0