äntligen på väg, luften följer dina steg

Godmorgon alla glada!
Idag är det skit fint väder, så jag ska ut och gå igen. Men tror nog jag ska gå med min ipod idag :)
Senare idag ska jag på släktmiddag. Då blir det massa påskbord :) Sen på kvällen blir det pizza hemma hos Svanberg med laget. De flesta ska väl dricka men inte jag! :)
Känner ingen mening med det ikväll för de flesta i laget ska till ron sen förutom vi "junisar" som inte kommer in :(
Men men nån dag fyller väl även jag 18 :) Har faktiskt inte så bråtom dit. Vill inte bli vuxen egentligen :( Så mycket ansvar och krav blää inte min grej.
Men men föhoppningsvis hinner jag mogna lite tills dess ;) Nu ska jag iallafall äta frukost sen ut och gå så vi hörs när jag kommit hem :)
TTYL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0