blablabla

Asså jag är så himla trött på en sak just nu. Och det är när människor ska försöka "trycka ner" andra lite sådär diskret. Ni vet ifall jag kanske skulle säga åhh jag sprang elljusspåret på 11 minuter så är det alllltid någon som måste säga aa men jag springer det på 10.
Men jaha? Snackade vi om dej just nu eller? Istället för att kunna säga t.ex. nämen gud var bra eller åh vad kul för dig. Det är såna männsikor jag menar som hela tiden känner behovet av att bevisa för andra att de är någonting bara för att de själva har noll självkänsla. Visst jag ska inte kasta skit på såna nu för vissa kan ju faktiskt göra det helt omedvetet. Det finns ju vissa som bara slänger sånt ur sig utan att tänka sig för. Bara för att det sitter i deras ryggrad att de behöver bevisa sig själva. De är även såna personer som har svårt att ge andra komplimanger och känna glädje för att någon annan har gjort bra ifrån sig. Jag har verkligen extremt svårt för att vara runt såna männiksor för det är bara sån jag är. Jag har jätte svårt för att hålla min tunga i styr och kan därför kasta ur mig både den ena och andra kommentaren när folk beter sig såhär. Men som sagt var vill inte kasta skit på någon utan var bara tvungen att skriva av mig om detta helt enkelt.
Vad tycker ni själva om såna här människor?

btw jag fick MVG på mitt historiaprov! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0