cause i´m coming home again..

Nu är jag hemma! Eller har varit hemma i en timme men har inte orkar gå upp på mitt rum förens nu. Har legat nere i soffan & kollat på the tyra banks show.. har sjukt ont i mage... Antar jag är hungrig eftersom det var fiskgratäng i skolan idag *spyr* fisk är något jag verkligen INTE äter. Och jag skiter hur bra det är med omega 3 eller vad det nu är.. fisk är något jag aldrigaldrig skulle äta frivilligt..
Snart ska jag ta tag i pluggandet. Har en bok jag ska läsa ut på tre veckor i svenskan. Vi fick välja mellan 4 olika böcker. Och gissa vilken jag tog? Jo det fetaste.. De flesta var på sådär 100-200 sidor men min var på 450.
LOVE IT!
Och det värsta är att boken verkar vara rikigt j*vla dålig...
Men nu ska jag iallafall lägga mig i sängen och kolla på top model och hoppas på att min magont försvinner :(

Det första jag gör när jag kommer hem från skolan så är det att
hoppa i myskläderna!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0