Förtlåt för uppdateringen

Ja ni ser rubriken kanske? Jag är ledsen men idag har det varit en rikgit segis dag sovit i typ tre timmar på dagen så känns som hela dagen försvann för det sen spelade jag ju även match.
Men jag la iallafall upp bilderna från igår hihi :)
Imon blir det bättre uppdatering! skolan börjar ju imon med.
Det känns som om jag inte varit i skolan på jätte länge..
Men det ska nog bli bra. Faktiskt rätt skönt att komma tillbaka och träffa alla :) Saknar lilla sp09b
Plus att nästa lov som kommer nu är ju faktiskt sommarlovet! Hur underbart är inte det?
Imon ska det blir riktigt fint väder vilket kommer bli ett helvet för mig då jag glömde mina ögondroppar i sjukväskan (en väska vi har i fotbollslaget där vi lägger all medicin osv) Så ja jag får väl se hur mina ögon ser ut imon! Var ju sjukt jobbigt att spela match idag när ögonen bara rann och rann.
Men imon är det iallafall träning igen. Vet dock inte ifall jag ska träna för det är sån rehbiliteringsträning och jag känner inget behov att det just nu. Det jag känner behov av är konditionsträning så därför springer jag hellre en runda imon. Måste även plugga på mitt matte prov jag har på onsdag. Läser ju Matte B och det är extremt svårt. iallafall för mig som inte är världsbäst på matte ;) provet handlar om koordinationstabeller och sån skit så ifall någon av mina bloggläsare är bra på matte får ni ju jätte gärna hjälpa mig med pluggandet ;)
Nej shit detta inlägget blev jäääätte rörigt så gör det lite enklar. gör en to do lista tills imon :)
Saker att göra måndag 12 april:
* skolan
* ringa frissan och beställa färgningstid!!!!!!
*
plugga
* träna (antingen rehabiliteringsträning eller en löprunda)
* kolla på mina vanliga TV program. (top model 13, svenska hollywood fruar)
* plugga lite till kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0