fredags kväll!

Nu är jag hemma från träningen. Har precis klämt i mig massa tacos så mina mage är så stor så det ser ut som jag bär på tvillingar :) awwww.
Nu ska jag iallafall "fixa" mig orkar inte fixa mig så mycke.. vet inte varför? för det är något av det roligaste jag vet. innan jag ska på fest kan jag sitta i timmar och fixa mig. Hihi så girlit!
Men ska möta upp Sofie på stan om en halv timme typ för jag måste ta ut pengar sen ska vi cykla till Janni. Egentligen bor Janni bara fyra hus ifrån mig menmen :)
Blev inte så mycket uppdatering idag för inget spännande hände men jag uppdaterar iallafall när jag kommer hem från Janni och skriver ett litet nattinlägg :)
Ha en bra fredagskväll!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0