(god) morgon

Hej sötnosar :)
Idag när jag vaknade trodde jag att jag skulle vara frisk eller iallafall gått några steg åt den riktning..
men icke sa nicke. Känner mig sjukare.. Blää! Är det inte så att sömn ska vara det bästa medicinen?!
Aja, förhoppningsvis blir jag frisk till helgen för ni kan ju kanske gissa vad jag ska göra då? ;)
Vill även vara frisk till fredag så jag kan spela seriepremiären..... Gah! Det är ju typ denna dag(fredag) man sett fram emot under alla dessa kalla snö,regn & blåst träningar på konstgräs. Kommer ihåg en träning då det började snöa precis innan träningen, ställde vi in den? Knappast. Utan vi spelade där på snön. Har nog aldrig haft sån kramp som jag hade då eftersom all snö fastnade under sulorna. Iallafall? Jag har märkt att jag har börjat bli extremt duktig på glida ifrån samtalsämnet och börja prata om nått helt annat. Haha! Sånt är ju typ bra att kunna göra ifall man videobloggar :)
Men men nu känner jag att det inlägget blev lite långt för att vara ett morgoninlägg men skitsamma nu ska jag ner och göra lite frukost och koka antingen te eller göra varm choklad åt min hals :) Hihi!
TTYL

btw igår la jag in rikigt gamla bilder på min dator så tänkte göra en
"tidsaxel idag med bilder på mig" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0