Grattis Frida!!

Min dator älska bråka med mig när jag mår som bäst! Går väldigt trögt med överladdningen av bilderna från igår men det går iallafall. hoppas jag. Så istället tänkte jag berätta lite om gårdagen så får jag ladda upp bilderna sen :)
Igår var det alltså fest hos Frida eftersom hon fyller 17 år idag. GRATTIS! även grattis till Frida Lilja som även hon fyller år idag!
Men iallafall vi var där ute runt sju då vi började leka lite lekar osv självklart var jag lekledare som vanligt! Blir bäst så för då får jag bestämma reglerna ;)
Efter ett tag började alla bli lite lulliga vissa mer än andra ;) (inga namn nämnda) Det var verkligen en sån mysfest igår när alla satt och pratade och hade det trevligt alla kom överens osv. Rikigt härligt när det är så på fester måste jag säga. Även jag pratade med folk jag normalt inte umgås med. Rikigt trevligt folk! Det är sånt jag älskar med fester man lär känna nytt folk och folk får även lära känna mig asså den riktiga mig. Eftersom man bor i Ronneby är det ju lätt hänt att falska rykten går och folk har fördomar mot varandra osv. Så tror jag nästan det är med alla människor i denna staden ;)
Men men ska inte gå in på några smaskiga detaljer & skandaler. Men vill iallafall säga tack till alla som gjorde min kväll igår! Nu har man en vecka på sig att ladda upp sedan är det valborg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0