Gutten nacht!

Här kommer kvällens sista inlägg.. Kul med många besökare idag :) Hoppas ni stannar!
Imon är det dags för en ny vecka & nya tag! Ser faktiskt fram emot denna veckan :) Vet inte rikigt varför men allt ser mycket ljusare ut nu :) Fint väder, underbara vänner, serien börjar på fredag.
Jag känner mig lycklig igen!
Imon ska vi börja med ett arbete i Historian som jag ser fram emot. Historia är mitt absoluta favoritämne. Synd att kursen slutar om några veckor.. Får inte läsa historia förens trean nu.. buhu..Men förhoppningsvis har min favorit lärare kommit tillbaka då från mammaledighet. Iallfall låter ju lite konstigt att jag ser fram emot att göra ett arbete i det? Men jag är i en rikigt bra & rolig grupp vi har ett bra ämne(första världen) och det är kul att leta efter fakta på egen hand :)
Imon ska jag kanske träna med beroende på ifall jag har feber eller inte :)
Förhoppningsvis inte för vill verkligen träna på gymmet med laget!
Men men nu ska jag iallafall sova!
Sov gott sötisar vi hörs imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0