hairspary

Nu har jag precis kommit hem från staden med linnsan! Vi lunchade på andra våningen. Riktigt gott!! Ett litet minus var ju dock att jag & linn inte fick in vår mat samtidigt utan när linn ätit upp sina pannkakor då fick jag min varma baguett.. Menmen.
sen kollade vi även runt lite i affärerna. Så drygt att det finns så fina vårkläder nu när jag ska vara ekonomisk . Ska nog kanske köpa löshår i slutet av månade med men vet inte än, är ju faktiskt rätt snyggt med "kort" hår med :)
Vad tycker ni är snyggast, kort eller långt hår?

rikigt kort

typ den längde jag har nu, mittemellan

långt

Kommentarer
Postat av: annonym

långt är finast, men kort är finare än löshår. ser fejkat ut hur man än gör med det.

2010-04-16 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0