hemma igen

Nu är jag hemma igen från stan. åh vad mysigt det är att sitta i solen och äta glass med sina söta vänner och bara snacka massa skit. LOVE IT!
var även tvungen att gå in på kicks för att inhandla mig ett genomskinligt nagellack. Måste ju ha det på naglarna nu när de blivit så långa. Hade nog börjat gråta ifall jag brytit nån av mina naglar nu ;)
Nej nu ska jag inte vara sån :)
Men ska nog laga till lite lunch nu sen blir det nog en promenad i det vackra vädret eller en springrunda. Har inte riktigt betämmt mig för vilket jag ska göra än. Vill ju ha sällskap med någon men det är ingen som vill ut och springa med mig.. buhu :(
Aja vi hörs strax när jag lagat mat :)
PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0