Hissa & Dissa



Hissa!

1.
Det första jag vill Hissa är mig själv! Haha ja detta låter lite knäppt mig jag vill hissa mig själv för att jag har varit så duktig denna månaden. Jag har varit så himla ekonomiskt vilket absolut inte är likt mig. Satte ju upp som ett mål i slutet av mars att jag i april månad skulle hålla i mina slantar och jag tycker faktiskt jag lyckats rätt bra! :) Sen var jag även duktigt som fick mitt MVG på historiaprovet som jag tjata om så länge i bloggen ;P

Good girl!

2.
Min andra hiss går till Tisdagskvällar! Självklart pga alla bra tv-program. Dating in the dark, DHW & couger town

3.
Sista hissen går till alla planer jag längtar till. Jag älskar har planer framför mig som jag längtar till. Den största planen jag längtar till just nu är när jag & Linn ska till Siesta!! Btw nån mer av mina läsare som ska dit? :)


Dissa!

1.
Första dissen går till alla krav & stress som kretsar runt beachen 10. Jag förnekar inte att jag har krav på mig själv tills dess för det har jag verkligen vem har inte det? Men det är därför jag dissar det just för att hela sitationen är så stressam.

2. Jag vill dissa en lärare jag har. Ska inte säga vilken lärare det är eller i vilke ämnen. Men kan säga att han är rikigt dålig. Som idag t.ex när vi hade lektion sov nog halva klassen (inklusive mig) när denna lärare visar en film för oss som är en dokumentär från 80-talet?!! HALLÅ? har du inga nyare filmer eller? Man kan faktiskt inte förvänta sig annat än att halv klassen ska somna då när man som lärare visar upp en 30 år gamal dokumentär en tisdag..

har faktiskt bara två dissar idag! är inte så negativ idag ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

2010-04-13 @ 20:35:03
Postat av: lisa

bra diss den sista, idd!

2010-04-13 @ 20:35:20
URL: http://fjortislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0