honey i´m home

Nu är jag äntligen hemma & den hemska dagen är över. Nu börjar vi ju närma oss helgen! LOVELY!!
Träffade janni idag i skolan & vi började prata lite om fredagen.. ÅH vill ha fredag imon! Hihi nej men det är lite skönt att ha något att se fram emot! :)
Idag när jag skulle cykla hem tog jag en liten omväg för sällskapets skull. & precis när vi skiljdes åt kom alla underbara uppförsbackar hem till mig. Men vem får jag syn på då? Jo pappa! Haha så jag slapp alla uppförsbackar och fick skjuts istället. Vilket var tur det för jag svettades som en gris är ju 18 grader ute?! Och jag hade min UCLA tröja på mig. GREAT! Men men just nu sitter jag & myser i min soffa. Jag läser vecko revyn eftersom den nya damp ner i min brevlåda idag och så äter jag även det godaste rostbrödet som finns... Frökorn! MUMMS!
Så nu ska jag fortsätta med det men jag uppdaterar alldeles strax!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0