i´m back bitches!

Nu är jag hemma igen efter min två timmars promenad?!
Haha ja dock gick jag ju inte hela tiden för jag solade ju faktiskt med :) Sen gick jag inom Janni lite snabbt med för att säga hej (skräma henne) Haha! hon är så lättskrämd den tjejen så det är sjukt!
Nu ska jag iallafall duscha av mig den äckliga solariumsvetten bläää.
Sen var det även någon som kommenterade om min lista att jag skulle listat låta som inte var så "kända" men grejen är det att det är ju faktsikt såna låtar jag lyssna på. Jag är inte en person som letar efter nya låtar hela dagarna utan jag lyssna på tipslåtar från vänner osv sen att jag råka fastna vid de som alla andra med gillar  är ju fakiskt bara bra tycker jag för då kan man ju lyssna på dem ihop :)
Sorry but i can´t please everyone ;)
men tack för kritiken! Det uppskattas faktiskt :) det är sånt som gör en till en bättre männsika :)
Vet redan vad jag ska lista nästa vecka så vill ha torsdag nu!
Men hörs efter jag duschat! '
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0