Kvällens sista inlägg

Här kommer kvällens sista inlägg..
Har inte skrivit så långa inlägg idag men har ändå skrivit endel :)
Just nu mår jag riktigt dåligt så som det ser ut ska jag inte till skolan imon men får helt enkelt se hur jag mår imon på morgonen. Måste egentligen gå på tyskan men tänker inte tvinga mig till skolan för tre lektionen
(har egentligen fyra för har idrott med men den lär jag inte vara med på ändå)
Ifall jag inte går till skolan imorgon har jag flera saker att göra!!
*städa mitt rum (ifall jag orkar)
*noppa mina buskiga ögonbryn. blää!
*MÅSTE läsa min bok..
*Göra en Hissa & Dissa lista! ;) You like?
*räkna matematik! har som sagt var bara fyra veckor kvar. Ge allt nu!
*vill bli omhändertagen :(

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skicka din spotify-playlist :)

2010-04-20 @ 23:35:41
Postat av: Malin

Hejsan, allt bra?

Hoppas du får en trevlig onsdag! :)

2010-04-21 @ 09:21:40
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0