Kvälls inlägg

Nu ska jag skriva ett litet kvälls inlägg så ni alla har något att tänka på innan ni ska sova. Imorgon är det äntligen fredag tyvärr har jag inte samma känsla i magen som jag alltid brukar ha på torsdags kvällarna. Jag känner mig inte lika upprymd och glad. Vet inte rikigt varför. Eller jo det vet jag men orkar inte skriva det i bloggen..
Men jag är förmodligen på bättre humör imon :) För helgen kommer bli grym! Kul & festa med lite annat folk :)
Dock är mina vänner bäst på fest! Som på valborg då vi bara ska vara de man känner rikigt väl :)
många gamla 9c:are ♥ Vill ha nästa vecka nu! För då får jag mina skor, jag ska färga & klippa håret, min jeans jacka har förhoppningsvis kommit, vi får pengarna & det allra bäst det är VALBORG! såg på anaginas blogg att hon tyckte att vi svenska var löjliga som tog varje högtid i akt och gjorde det till en dag då vi kan festa. Ja so what? det är det jag älskar med sverige! Vi firar saker och ting så ofta vid kan.
Precis som livet ska vara!
Men nu ska jag "sova" lär inte kunna sova för är inte trött och har för mycket i tankarna just nu.
Men ska kolla lite på comedy central.
Vi hörs imorgon då jag ska försöka klämma in ett morgoninlägg med en facelook :)
Sov gott sockertoppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0