Linny & jag vi är goda vänner fast vi är mycket...

Nu har lilla Becka cyklat hem i mörkret. Så då var det bara två kvar. Jag & min kära granne. Jag sitter här i min säng med värsta magkramperna efter allt godis. buhu :'/ medans grannen sitter och läser om olika sexställningar. Hon taggar inför vecka 15.. upps vad sa jag nu?
Nej glöm det skulle ju inte avslöja något om den "hemlisen" men det börjar faktiskt bara se ljusare och ljusare ut. Bara inte en viss pojkvän fuckar ut! Hihi inga namn nämnda :)
Avslöjar förmodligen efter helgen vad det är som kommer hända förhoppningsvis :)
Aja kollar även lite på south park. Finns ingen roligare serie, eller jo men ingen tecknad. Håller ni inte med mig?
Men jag bloggar förmodligen när grannen gått hem för vill som sagt va inte vara osocial mot mina vänner :)

TTYL ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0