Listan kommer snart! :)

Nu är jag hemma efter den rätt långa runda med Janni. Alltid härligt att få ut & gå med någon och prata av sig lite :) Det roliga med Janni är hur kritsika och ärliga vi är när vi pratar med varandra. Haha vi kan nog säga vad som helst till varandra utan att chocka varandra. Eller nä kanske inte tror jag chockade henne lite när jag kastade ur mig en rätt fräck sak ;)
haha tyvärr är det alldelse för fräck för att skriva här i bloggen ;)
Men iallafall vi snackade rätt mycket om valborg osv det ska bli så himla kul! såhär lät det när vi snackade
Janni: Asså allvarligt på valborg ska jag festa hela natten som alltid du gör Amanda.
Jag: Men såhär gör vi på valborg, så länge jag festar festar du okej?
Janni:
JA! Bäst för dig att du håller igång hela natten.
OFC att jag ska ;) är ju bara valborg en gång om året ju ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0