Lördag!

Idag är det äntligen lördag!!
Asså förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår kväll men kvällen blev inte som jag hade tänkt mig :O
Först skulle vi ju vara hos Janni men sen kom hennes pojkvän och då fick inte vi vara kvar...
jag & sofie "följde" sessan till stan. Sen cyklade jag med Sofie till David där han och dala var.Det spårade ju totalt och det slutade med att jag och sofie och jag hade "snustävling" jag vann såklart ;) Men fyfan vad det svider och snusa :O Fattar inte varför man gör det?
Idag/snart ska jag och mamma åka ner till Maxi och köpa kött för jag ska grilla hos Pontus ikväll. Sen blir det feest =D
Men nu måste jag börja klä på mig om jag ska hinna med allt idag.
Saker jag ska göra idag
*fukost
*klä på mig
*Maxi
*duscha, rakabenen och allt sånt
*sminka mig
*välja kläder..
*blir hämtad av Gustav
*party all night long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0