måndag igen?

Hmm kändes konstigt att skriva den rubriken idag eftersom det känns som om jag skrev den igår? läskigt vad tiden går snabbt alltså. Men men idag är det måndag igen som sagt och jag har haft en lung skoldag. Svenska Historia & Samhällskunskap. Har kännt mig otroligt flitig och ambitiös idag i skolan och jag känner mig fortfarnade det så lika bra att passa på att plugga då ju! Härligt :)
I morse hann jag inte med ett morgoninlägg (som vanligt) som ni kanske märkte men jag slutar ju ändå tidigt på måndagar så tänkte att det kanske inte gjorde något :)
Dagens planer:
*Skolan  

* plugga en massa!! samhällskunskap & läsa min svenska bok (den ska vara utläst om en veckan & jag har 400 sidor kvar (y) )

* äta något innan träning plus vila lite

* träning på gymmet med fotbollen!

*
duscha, äta & tvn hela kvällen!

Såhär ser min måndag ut. Vad ska ni själva göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0