Måndag :)

HOLA! (ja jag övar på min spanska till tvåan)
Idag är det måndag och jag är på riktigt bra humör! Idag började jag kl 10 och slutade... 11! Haha ja vi hade bara en lektion idag. För på historian hade vi ju då eget arbete sen ställde vi in vår samhällskunskap, vår lärare går fan med på allt :S Vi skulle göra några minns du frågor till imon bara (y) Det är det som är så härligt med att gå på gymnasiet ;) Hade detta varit på typ snäck hade lärarna ALDRIG gått med på det :P
Så efter vi slutat gick jag Carro & Fannie till vår mattelärare för vi ville ha reda på våra resultat i proven vi gjorde förra veckan. Det jag skrev om i bloggen som jag var bombsäker på att jag skulle få ig på, vet ni vad? Jag fick G!! Överlycklig är jag. Hade verkligen ställt in mig på ett IG, sån jäkla lättnad var det :) Nu ska man bara klara nationella med :) Måste plugga som faaan sen för kursen slutar om typ 4 veckor?! sen är det försent så nu gäller det!! Så idag ska jag plugga dock inte matte men ska plugga tyska, sen får jag väl göra de minns du frågorna med.. Sen ska jag även göra lite research om "de svartas kamp" ja ni vet under efter krigs tiden :) Det är ju det jag ska göra ett arbete om, det och första världen, men "de svartas kamp" ingår ju där :)
Men men dags att sätta igång med pluggandet :) (ska bara ta en powernap först) haha!
TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0