men det var länge sen, ja det var evigheter sen någonting brann, iallafall nära mig

Här kommer det nya jag ska börja med från & med idag varje torsdag. En lista där jag bestämmer. Ni kommer även kunna leta upp gamla listor sen tack vare att jag skapat en kategori som heter just Amanda Listar!
Idag ska lista de hetaste låtarna
(enligt mig) just nu! dvs de som spelas på min spotify oftast


1. Hey soul sister, Train

2. Telephone, Lady Gaga & Beyoncé

3. Rude Boy, Rihanna

4. Your love is my drug, Ke$ha

5. Hero of war, Rise against

6. Elden, Lars Winnerbäck

7. Förlåt, Magnus Weideskog

8. Navigate me, Cute is what we aim for

9. My Hands, Leona Lewis

10. Party in the U.S.A, Miley Cyrus


Så vad tycker ni? Amanda Listar, hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: C

Diss! Lyssna på min lista ist, för där vet jag säkert det finns musik du kmr älska. ;)

2010-04-15 @ 18:50:45
Postat av: yeye

jo bra sak, lite synd att låtarna är så kända att dom flesta redan hört dom :) försök hitta något bra som inte är så känt som du tycker om :)

2010-04-15 @ 19:16:43
Postat av: Anonym

synd bara att hey soul sister är uttjatad ;s man lär ju få höra den ett tag fram efter som alla inte har börjat lyssnat på den försen nu haha

2010-04-15 @ 21:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0