Min epilator

Här kommer då det efterfrågade inlägget om min epilator.
Min epitlator är från märket Braun & den heter silk-épil. Jag fick den i födelsedagspresent i sommras så jag vet inte riktigt vart mamma & pappa köpte den men jag kollade upp några sidor på internet och den finns att köpa på en sida som heter Eleven.se som verkar vara rikigt bra. Men jag tror även den finns att köpa på ställen som t.ex. elgiganten, hemmabuktikerna osv ni vet vanliga el buktiker :) Just denna epilatorn kostar runt 1300 kr Men den är absolut värd pengarna! Att epilera benen tar rätt lång tid på mig men det är för jag har så håriga ben ;) Det gör väldigt ont men efter ett par användningar (när hårstråna blivit tunnare,lenare & mindre) gör det inte lika ont. Resultatet håller i flera veckor. Men ju mer du använder den desto lenare blir benen. Den är även perfekt att använda till armhålorna. Där gör det också jätte ont men likadant där, efter ett par användningar känns det inte lika mycket. Ser till att dina hårstrån inte är längre än 0.5 cm när du ska epilera dej för då kan huden bli irriterad och du får lätt röda prickar. Låna även inte ut din epilator till andra för då kan du få hårsäcksinflamation (fråga min kompis fannie ;) Det är även väldigt viktigt att du rengör den efter varje anvädning och det gör du väldigt lätt genom att bara skölja den under vatten eftersom just denna epilatorn tål vatten vilket är ett stort plus eftersom då kan man använda den i duschen.
(inte alla epilatorer tål vatten).
Jag hoppas detta varit till någon liten hjälp iallafall till dej som vill köpa en epilator :)
Men kom ihåg! Vill du vara fin får du lida pin!

Braun Silk-épil


Xpressive


Body System 7280


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket! tycker om din blogg :)

2010-04-18 @ 16:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0