morgoninlägg!

Ojojoj här kommer ju äntligen morgoninlägget jag snackat om så länge ;) Hade lite tid över idag för jag orkade inte fixa mig idag. Blir en rikigt slapp dag, dock inte i skolan men jag haha. Jag orkade inte sminka mig så mycket men tog lite mascara & solpuder så jag inte skulle se så död ut som jag känner mig ;P
Idag hade jag verkligen gjort vad som för att få ligga kvar i sängen & bara mysa under täcket. Men icke sa nicke jag måste gå på min j*vla tyska. Missade ju båda lektionerna förra veckan eftersom jag var sjuk så jag har en känsla av att min tyska lärare inte är allt för glad på mig.. usch.. ÅNGEST. det är verkligen det jag har över tyskan. Jag går allltid alltid till tyska lektionerna men en klump i magen. HATE IT! Ska bli sjukt skönt i tvåan när jag ska läsa spanska ist!!! Men men nu har jag lite bråttom men jag kastar nog in ett inlägg på datorkunskapen med :)
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0