mycket att göra idag...

Godmorgon sunhines!!
Idag vaknade jag av att jag fick ett mms av nån random person. Det var en snögubbe som hade snöbollskrig med två ekorrar typ? haha. Ja så kan det ju också vara kul och vakna upp. Nu sitter iallafall jag i min säng och ser ut som jag  vet inte vad. Jag ska snart gå ner och äta frukost och sen ska jag faktiskt ut och springa även att jag har fotbollsträning ikväll! Duktigt va? Sen ska jag tvätt min moped för den ska säljas! Ska nog lägga ut en liten "annons" på bloggen ifall nån av ni kära bloggläsare är intresserade av den :)
Sen ska jag nog även lägga ut den på blocket.
Men men ska som sagt äta frukost nu så vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0