nattinatt

Nu är jag hemma!
Haft en jätte mysig och trevlig kväll med tjejerna. Synd bara att Sofie har fått maginfluensa.
Skulle egentligen varit med henne igår men idag är jag väldigt tacksam över att vi inte träffades..
Imorgon ska jag kanske bowla med tjejerna. Haha fan vad dumt det låter när man säger "tjejerna" men jag orkar inte rabbla allas namn :)
Detta ser faktist ut att bli ett rikigt bra lov. Och fint väder har jag hört att det ska bli imon med så min lååånga löprunda blir av hihi. Så nu har jag laddat ipoden hela dagen så jag kan lyssna på gamla godingar när jag springer med vinden i håret. haha.
Men men ville bara säga god natt till er sötnosar som orka klicka er in här varje dag. Uppskattas verkligen från min sida! Massa pussar & kramar från mig!
sov gott ♥

PUUUUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är så himlans bra!

Hur många bloggläsare har du?

2010-04-07 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0