Pannkakor?

Nu har jag ätit frukost klätt på mig slängt på lite smink. Ja jag är ju inte dirket den vackraste idag.. haha men har man m*ns så behöver man faktiskt inte se snygg ut för man känner sig inte snygg ändå, iallafall inte jag ;P
Så nu ska jag & linn som sagt hem till Becka för lite lunch. PANNKAKOR! dock är jag rätt mätt eftersom jag precis åt frukost ;/ men men det tar ju faktiskt ett tag att laga pannkakor :)
Men nu tror jag linn står här utanför och väntar på mig för jag glömde säga till henne att jag bara skulle blogga innan ;)
Inte ska jag glöma er söta läsare :)
Men jag får förhoppningsvis låna beckas dator så jag kan uppdatera hos henne annars hörs vi när jag kommer hem :)
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0