puhh

Det där var en sjuukt jobbig träning & jag känner redan nu hur träningsvärken börjar smyga fram.. blä. Dock är det ändå lite skönt med träningsvärk för då vet man att det gett något :)
Så just nu sitter jag i min soffa & äter kvällsmat & kollar på Top model asså älskar det programmet!!!
Efter är det ju hollywood fruar med Amanda like! dock gillar jag inte att det blir så lite tid över till läxan.. Kanske borde göra den istället? nää ;) jag får läsa några sidor i min bok innan jag ska sova sen får jag göra resten imon :)
Blev även riktigt dålig uppdatering idag men det är inte lätt när man tränar & går i skolan och sån skit ;) men bättre blir det imon sweethearts!
Nu ska jag iallafall fortsätta min tvkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0