Ronneby

Något jag tänkte på när jag satt på mitt tak så var det hur underskattat Ronneby är egentligen. Alla bara klanka ner på Ronneby hela tiden (inklusive jag) men egentligen är Ronneby faktiskt en ganska fin stad. Kanske inte på vintern men på sommaren är faktiskt Ronneby en underbar stad. Och jag är glad över att bo här. På sommaren har man nära till havet. Vi har vår underbara brunnspark en mysig stad som är jätte härlig att "hänga" i på sommaren. tex ta en glass på torget är det bästa jag vet. Jag brukar oftast säga så här när jag se en turist i Ronneby. "vafan gör de här?" men nu förstår jag det. Ronneby är vackert. Det bästa av allt med Ronney på sommare är sjävlklart TOSIA! Varenda Ronnebybo måste faktiskt hålla med mig om det.
Så ge mig sommar nu & ge mig liv i Ronneby!

Kommentarer
Postat av: Julia

wow, du är inte ensam :) tycker alldeles för många underskattar ronneby faktist!

2010-04-09 @ 20:18:13
URL: http://juliamannersten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0