ronnebys damer, spelar på planen, men vad gillar vi allra mest? att gå på lagfest!!

Haha ojoj det var en lång frukost må jag säga! Nej men jag uppdaterade inget mer på morgonen för jag var på så himla dåligt humör.. skrev ett surt inlägg men som jag sedan tog väck för det kändes inte rätt. Så istället drog jag på fotboll med Sofie & Emma. Det var saxemara som spelade mot emmaboda. Ja asså ifall en trogen RBKare som jag är och kollar på SIF kan jag inte haft mycket att göra ;) Nej men är faktiskt kul att kolla på SIF för de spelar rikigt bra tycker jag :) men sen spelar de ju en division högre än RBK med ;(
Vad jag ska göra ikväll är fortfarande oklart :P Sofie kommer hit typ kl 10 :) bättre sent än aldrig!
Haha ja så blir väl lite egentid i 5 timmar nu ;)
få väl blogga en massa ist så blir kanske ni lite glada? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0