schalalalala

Hej lovers!
En lycklig tjej här hemma! jag dvs ;) Nu när jag kom hem från stan precis fick jag ett sms.
Vet ni vad det var för något? hihi jo min jeans jacka och spetslinne från HM har kommit så mamma & jag ska åka ner och hämta det snart :) Visa självklart när jag kommer hem :)
Men idag var jag, Carro, Martin, Piffan & Wille på stan. Vi köpte tillslut en present till Frida efter många om och men :) kan tyvärr inte skriva här vad det var ifall frida klicka in sig här :(
Sen tog vi även en fika på contan! Mumms!
Tog även lite söta bilder så här kommer de! :)



söta killar :)

Kommentarer
Postat av: Gossip boy

Rykterna säger att realamanda jobbar med en ny kategori "Singel och sökande"... Mer information kommer snart! xoxo Gossip boy

2010-04-23 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0