school

Nu är jag i skolan! Jag cyklade som en j*vla dåre hit! haha kom precis i tid! Duktigt! Dock märkte jag på halva vägen hit att jag glömt ta min allergitablett plus mitt nässpray och även mina ögondroppar! Good!
Nej men jag överlever förhoppningsvis :) Nu ska jag hålla på & jobba med uppgifter i excel. Amanda don´t like..
Så jag bloggar lite & sitter vid FB istället. Glömde även skriva grattis här på bloggen igår till Christoffer Gustavsson. Jag brukar ju alltid skriva ett litet grattis inlägg här på bloggen när mina vänner fyller år. Men igår hann jag ju som sagt inte med bloggen :/ Men jag hoppas ni alla mina söta läsare sa grattis till honom igår. Inte varje dag men fyller 18 ju! :)
Men nu är jag typ klar med datorkunskapen? Vi skulle bara se ifall vi kunde allt med excel och ofc kunde jag det.
Så jag vet inte.. Är denna lektionen slut nu eller? Äsch jag sitter kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0