segaste janni

Sitter just nu framför speglen och ska precis börja sminka mig. Ska ju som sagt bowla med tjejerna ikväll. Ska bli rikigt skönt att bara komma ut & ha kul. Slippa tänka på massa skit..
Janni kom även precis så vi ska fixa oss ihop sen cykla ner tsm :)
Så kommer lägga upp en facelook! Snällt va? (a)
Vet att min update varit usel men haft mycket i tankarna idag men har tyvärr inte velat skriva av mig. Ni kanske såg att jag hade lagt upp ett kort knäppt inlägg men tog väck det...
Vill inte skriva mina innersta och personligaste tankar här i bloggen. Iallafall inte när mina vänner i är inblandade..
men men ska som sagt sminka mig nu så facelook kommer senare! :)
TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0