skräckfilm

Sitter just nu i min säng & väntar på min lilla sockertopp!
Vem kan det vara? Jo hon är liten, busig, het kropp, brukar vara bakfull, hon är min favorit person att supa ner. Det kan bara inte vara någon annan än Fannie Mattsson.
Hon kommer iallafall vilken sekund som helst, sen ska vi vänta på Gustav som tränar.
Ikväll blir det skräckfilm och massa godis tror jag! Det är faktiskt tillåtet att kränga massa godis när det är påsk!
Imon får jag mitt fete stora påskägg hihi!
Nån mer än jag som brukar få stora påskägg fyllda med godis? Alla hoppas jag för det tillhör ju faktiskt påsken :)

Btw Fannie ska övningsköra hit så håll er inomhus en liten stund till bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0