sleep tight!

Dags för mig att säga god natt till alla er sötnosar (även ni som kanske är en smula upprörda på mig) sånt man får ta.. Alla kan inte älska en :) Menmen imon är det en ny dag & då kommer denna dagen vara historia. Jag hatar älta saker och ting. Så nya tag imorgon då jag äntligen kommer lägga ut ett sminkinlägg så hoppas ni klickar er in här imon igen :) Ska ha en sån sjukt underbar dag imon & jag hoppas att ni med får det. Vi kanske till och med hamnar på samma fest? Hope so! :)
Iallafall vi hörs imorgon!
Sov gott allihopa!♥

Och Nicole, no hard feelings? ifall du har det adda mig på msn så får vi snacka om det ;) [email protected]


Kommentarer
Postat av: ellen

Anmäl dig till veckans blogg tävlingen hos mig :) Om du vinner får du en hemlig present ifrån pinkordead.com



Läs mer här: http://eswalander.se/2010/04/23/veckans-blogg-tavling/

2010-04-24 @ 00:34:19
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0