sleep tight!

Att gå i skolan eller icke gå i skolan imon, det är frågan? Är ju en väldigt kort dag imon.. Två lektioner börja 10 slutar 12. Så missar ju inte så mycket visst vi har ett sånt övningsnationella i engelska imon men det kan jag ju lika gärna göra på fredag. Dock missar jag ju the quiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz då :( haha!
Är ju faktiskt alltid bra att ha en feberfri dag ju :) om jag nu ens är feberfri? haha..
Aja återstå att se imon!
just nu vill jag bara att HV ska göra mål så matchen slutar snart! gosh jag kan ju bara stänga av Tvn eller nej det är ju just det jag inte kan. BAJS!
Mamma kom nyss in i mitt rum med. Hon verkade inte tycka att jag skulle till skolan imon. Hoppas isåfall hon slutar tidigt så man har lite sällskap här hemma. Är skit tråkigt att vara hemma själv på dagarna när man är sjuk. Jag tycker dock det är skönt att vara hemma själv när man typ är frisk och alla ens vänner med är lediga så man kan vara här hemma utan att bli störda och sånt men inte själv...
Men men detta blev ett VÄLDIGT menningslöst inlägg känner jag så jag får väl avsluta här med ett
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Jennica

om man har haft feber så måste man ju vara hemma någon dag efter att febern har gått ner :)

2010-04-22 @ 01:22:36
URL: http://jennicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0