Snövit

Hej alla! Nu var det längesedan jag skrev ett inlägg eller ja nån timme sedan. Har faktiskt inte så mycket att skämmas över med tanken på hur dåligt alla i Ronneby uppdaterar idag ;)
Men just nu sitter jag i min säng med Linn,Becka&Janni. Vi kollar på snövit och disskuterar Siesta!
Becka sökte med jobbet som gatevakt nu och skrev att hon ville jobba med mig och linn och vi får ju verkligen hoppas på att hon med får jobbet! För nu har jag och Linn tackat ja till jobbet! Så vi åker den 26-30 Maj så slipper iallafall två skoldagar ;) Hihi!
Det ska bli så kul och träffa massa nytt och härligt folk (förhoppningsvis härligt folk) men det är det säkert!            
Vi kollar även på Snövit och de sju dvärgarna. Har inte sett den på typ tusen miljoner år typ! Barndomsminnen asså!
Men uppdaterar mer sen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0