Sommarjobb?

Jag är en sur tjej just nu.. Jag gick ut till brevlådan för att hämta in posten i hopp om att ett brev från posten skulle ligga där. Som säger att jag kan hämta ut min skor från Nelly. Men låg det ett sånt brev där? nej.. Åh tänk ifall de inte kommer innan valborg. Fasen vad ledsen jag blir då..
Plus jag har ingen aning om vad jag ens ska ha på mig på valborg. Men jag ska ju till stan imon så får väl se ifall jag hittar något sött att ha på mig. Förhoppingsvis gör jag det & förhoppningsvis har mina skor kommit imon för annars får nu se på andra bullar Nelly.com! Nej men nu ska jag inte vara sån. Jag får försöka vara possitiv och hoppas på det bästa helt enkelt :) Sen är jag även lite orolig över sommaren.. Jag har inte fått något sommarjobb än.. Det känns som alla fått det förutom mig. Jag menar det är ju Maj nästa vecka & jag har inte fått något än.. PANIK! Jag tänker INTE vara pank i sommar säger jag bara..
Har ni fått något sommarjobb mina söta läsare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0