somtimes i´m gonna have to lose

Idag skulle jag ju egentligen spelat match, men när jag vakade kännde jag mig varm & hade ont i halsen så jag gick ner & tog tempen och såg att jag fått feber. Dock inte så mycket men ifall jag spelat match hade jag ju förmodligen blivit mer sjuk. Så idag ska jag ligga nerbäddad i min säng & bara mysa, så det kommer bli endel inlägg idag kan jag ju säga :) Ska ju t.ex göra ett inlägg om min epilator sen massa mer :)
Sen ska jag även läsa i min bok Fröken Smillas känsla för snö. Måste nog börja läsa en hel del i den nu för den ska vara utläst om två veckor och jag har 400 sidor kvar (y) Och jag tänker verkligen inte ligga och läsa igenom hela boken kvällen innan. Så får nog ta tag i det nu :)
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0