söndagsmys?

Nu är jag nyduschad & härlig!
Känner mig lite piggare nu när jag ätit & duschat och vilat upp mig. Har dock fortfarande ont i halsen. Vad jag ska göra ikväll vet jag faktiskt inte än. Vill ha en riktig myskväll, med gott och en bra film eller det är ju faktiskt många bra tvprogram ikväll så tvn duger nog :) men ifall jag ska ha något gott till så måste jag ju faktiskt masa mig ner till stan.. buhu :( 2 bad att mamma redan vart och handlat..
Jaja jag får väl se ifall jag har kraft till att senare :)
Måste faktiskt också säga tack till Susanna & tack till alla som var hos henne igår :) var riktigt kul! (y)
Haha jag kom ner dit kl 8 och då var redan de flesta rikigt fulla. Haha! Det är så en riktig fest ska vara synd bara att jag inte kunde parta loss som jag brukar.. Men men kommer ju fler fester redan nästnästa helg är det ju faktiskt Valborg!! Vad ska alla sötisar göra då? Själv har man redan börjat planera lite ;)

En bild från valborg förra året. Det var så varmt och skönt då
så vi satt ute & mös!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0