take it, take it, baby baby, take it take it, love me love me

Nu är jag nyduschade, epilerad, len i ansiktet & mitt hår luktar underbart! Ibland är det härligt att vara tjej asså! Eller ibland & ibland det är typ alltid härligt att vara tjej men när man gör sånt här uppskattar man verkligen att man är tjej. Förstår varför vissa killar är homosexuella :) Dock tycker jag att killa ska kunna för såhär även ifall de är hetrosexuella. Synd bara att de flesta killar är så otrygga i deras sexuallitet. Aja vad som händer resten av kvällen får jag helt enkelt se :) Ifall det händer något är ju det kul men ifall det inte gör det så är det faktiskt helt okej för det är rätt skönt att vara ensam ibland och bara ta det lungt. Jag har ju filmkanalerna på mitt rum så ska se ifall någon bra film börjar senare :)
Vad ska ni själva göra ikväll?

grrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0