The Tyra Banks Show

Just nu kollar jag på the tyra banks show. Där hon har gäster som jag verkligen hatar! Jag har bloggat om såna förut och det är såna som klanka ner på andra för att de själva har lågsjälvkänsla. Det var en gäst som var "tjock" som sa en massa elaka kommentarer om en ännu tjockare person. Hela sitationen var ju sjukt pinsam då hon sitter där som en tjockis och säger att det är äckligt när man har gäddhäng & celluiter när hon själv sitter där och har allt det.. PINSAMT!
FET diss
på såna människor.
Älskar den du är och sluta lägga all energi på hur andra ser ut så lovar jag er att ni kommer må mycket bättre :)
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0