Thursday, never looking back

Hej sötnosar!
Idag är det underbara torsdag. Vilket betyder att det är fredag imon! LOVELOVELOVE!
Idag har jag bara haft två lektioner som vanligt. Den första lektionen hade vi engelska och då var en rätt snygg irländare där och snackade med oss ;) Sen efter det hade vi det där jäkla matteprovet. Haha piffan sa efteråt hur han hade hört mig bakom honom hur jag andades för jag hade verkligen panik var nära på att bryta ihop haha. Det lär ju inte blivit ett G på det kan jag ju säga :/
Som ni kanske se så är min design lite annurlunda? Fin va? Efter skolan hjälpte Christoffer mig med den. Är super nöjd så tack så mycket Stoffe!! Header kommer när stoffe lärt sig det på webbdesign lektionerna ;)
Nu ska jag iallafall gå ut och sätta mig på taket och lyssna på musik och soooola lite ;)
Hörs snart för idag blir uppdateringen mycket bättre! Ska även börja med en ny grej här på bloggen som jag ska göra varje torsdag så håll ögonen öppna för det kommer lite senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0