tisdag

Hej!
Hann inte med ett morgon inlägg idag heller..
Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Jag brukade faktiskt vara det innan men på senaste tiden bli det bara värre & värre tur det är sommarlov snart ;) don´t you agree?
Idag är det inte jätte fint väder och det gör mig lite ledsen :( Blir förmodligen ingen träning idag heller tack vare alla underbar läxa <333 Sen fick jag en lårkaka på matchen så ska nog smörja in låret med tigerbalsam när jag kommer hem sen gå en lång runda bara för att det ska bli lite varmt i benet. Så kan jag kanske ut och springa imon hih :)
Ska då som sagt plugga idag! Både tyska & matte sen kanske lite samhällskunskap men det prioriterar jag sist!
Men det kommer inte stoppa mig från att blogga :) Ska göra en Hissa & Dissa lista idag vetni ;) så håll er uppdaterade för det ska jag göra :) Men nu börjar min datorkunskap dock är vår lärare sen som vanligt men vi hörs när jag kommer hem :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0