Torsdag!

Ja som ni kanske märker på uppdateringen så blev det skola iallafall idag för kände mig väldigt pigg i morse :) tyvärr ingen träning ikväll.. är ju kanske ingen bra idé ifall jag ska hålla mig frisk i vår.
Men det var inget jobbigt i skolan iallafall. Vi hade ju engelska prov som jag fick för mig var övningsnationella fattar inte varför eftersom vi redan haft det? Som jag faktsikt fick rätt bra reslutat(vi fick tillbaka det idag)
Utan vi hade ett vanligt grammatik prov♥ Finns nog inget bättre än grammatik don´t you agree?
Sen var det bara matte med då jag satt med Frida. jaa vi var nog sämst i klassen idag haha blev inte så många tal gjorda då vi satt och disskuterade kläder & skor ist you know girl stuff. Snackade lite om lördag med! Kommer nog bli rikgit kul :) Förresten vad kan man köpa till en brud som fyller 17 år? Även fast jag me fyller det i år så tycker jag ändå det är svårt att köpa present.. Martin tyckte att vi skulle köpa en dildo. Dock tyckte inte jag det var så lämpligt eftersom hennes pojkvän också kommer vara där. Haha!!
Men men får väl se vad vi hittar på för skoj :)
Min planer idag är inte stora tyvärr. Eftersom jag inte ska träna och det inte är några bra tv-program ikväll så lär det bli en seg dag. Kanske någon som vill hitta på något skoj? Kanske gå en runda? Ni kan ju smsa eller ringa då :)
Men en sak vet jag iallafall vad jag ska göra och det är att jag ska tvätta min moped!!!
För den ska säljas nu till våren
. Så nu ska jag ut och tvätta den sen ta kort på den och lägga upp här på bloggen faktiskt ifall någon av er har lust att köpa den :)
Så vi hörs när jag är klar! :)
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0