tvätta tvätta tvätta

Så nu är jag klar med att tvätta mopeden. Det gick SKIT! var ju svinkallt och att vattnet var iskallt gjorde det hela inte bättre. Men vet ni vad pricket över i:et var? Jo att jag bröt en nagel.. Haha jag vet hur det lät nu men jag har ju sparat mina så länge nu och ville verkligen ha långa & fina till valborg. stackas mig :(
Men som sagt tvättade bara moppeden så det lite jobbigare sakerna får pappa fixa :)
Men tog kort på mopeden och insåg till min lycka att min USB sladd funkar igen så nu kommer dagliga bilder in på bloggen igen!
GILLAS MYCKET!
trodde inte det skulle vara så kallt ute så klädde inte på mig så mycket :(


inlägg om att sälja min moped kommer snart :)

Kommentarer
Postat av: ylva

glöm inte amanda listar!:D

2010-04-22 @ 14:48:26
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: skönt :D

2010-04-22 @ 14:57:37
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Amanda

Nejdå, Amanda listar kommer senare så håll utkik! :)

2010-04-22 @ 15:10:57
Postat av: Max kungen svensson

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

2010-04-22 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0