usch fy & blää

*hosthost*
Ja det blev ingen skola idag. I morse hade jag ingen röst så kunde inte prata?! Haha nej men har riktigt ont i halsen+kroppen idag. Har inte ens orkat resa mig ur sängen än men får väl göra det snart och kolla tempen.  Eftersom mamma slutar sent idag får jag nog laga någon lunch eller nått. Blir  nog pannkakor ifall jag orkar :)
Har egentligen träning ikväll men vilken jubelidiot som helst förstår nog att jag inte ska träna :(
ont i halsen+fotboll=falskt
Men men ska nog kolla klart på hata göteborg sen får jag försöka samla kraft till att ta mig ur sängen :)
TTYL ♥

Kommentarer
Postat av: anonuym

detta är läskigt. i måndags åt jag hembakad pizza när jag läste om de på din blogg. just nu står mamma och gör pannkakor till mig :s

2010-04-20 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0