ZzzZZzz

Så nu har jag sovit i x.antal timmar och känner mig lite piggare!
Gårdagen igår var sjukt bra.
Det började med att Jag & Fannie åkte ut till Pontus redan kl fyra med Gustav & Timmie.
Sen grillade vi. Årets första grilling♥ Asså ingenting smakar så gott som årets första grillning. hihi!
Sen började vi med hängpatte och allt det. Lite tidigt att börja med hängpatte halv sex kanske men skitsamma ;)
Sen kom allt folk och efter det gick det bara utför haha nej men hade verkligen en sjukt rolig kväll igår och det känndes verkligen när man vaknade ;) Dock var det inte så farlig som jag trodde det skulle vara (y)
Så här kommer bilderna :)

Gustav grillar. Ja det gick ju sådär kan ju säga att jag fick ta över ;)

Haha vi missade lite :)

The one and only Fannie

Gustav försöker kyssa Timmie

Svedberg!

Gustav & hans flickvän

Svedberg & Fannie

hahaha

Sofie & Linn

Kommentarer
Postat av: linnsan

men sikken sötingbild du fick till på oss då =)

2010-04-11 @ 21:53:03
Postat av: Anonym

Du har så sjukt fina ögonfransar,kan inte du göra ett sminkinlägg..+din blogg är jätte bra!

2010-04-12 @ 17:52:41
Postat av: Amanda

Tack tack! :)

det kommer ett sminkinlägg så småning om :)

2010-04-12 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0